Saturday 11 July 2009

foot village

He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life. He shampooed my life.

Oo! Foot Village! Heard about these lovers a while back. It's party-friendly "drum 'n' shout" from Hollywood, in part like if Boredoms had a WHOLE DAY on the drums to experiment. Strangely danceable AND... outstandingly fun.

Andrew x0

Watch ~ FOOT VILLAGE - Erecting the Wall of Seperation

Foot Village - "Erecting the Wall of Separation" from Deathbomb Arc on Vimeo.

1 comment:

Kiki said...

i like the girl at the end